همه چی مجانی

دستگاه بازی|موبایل|ام پی تری|تلویزیون همه مجانی با عضویت در سایت

همه چی مجانی

دستگاه بازی|موبایل|ام پی تری|تلویزیون همه مجانی با عضویت در سایت

معرفی سایت

xpango، این شرکت بزرگ چند ملیتی برای تبلیغ محصولاتش تصمیم گرفته است بجای آنکه هزینه های گزافی را صرف تهیه و چاپ بروشور و پوسترهای تبلیغاتی کند، و یا آنکه برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و پخش آنها از شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای متحمل هزینه های گزافی شود، از روشی نو استفاده میکند. یعنی از مردم دعوت میکند در سایتش عضو شوند و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند و سپس در ازای معرفی این سایت به دیگران ، کالای مورد نظر خود را رایگان دریافت کنند. به این ترتیب علاوه بر تبلیغات یک نظرسنجی موثق نیز انجام میدهد که این امر برای تولید کنندگان بسیار حائز اهمیت است و لذا بسیاری از شرکت های معروف طراحی و ساخت موبایل و وسائل الکترونیکی از آن حمایت می کنند و خدمات می گیرند.

این سایت برای تبلیغ و افزایش محبوبیت خود اقدام به طرحی نو کرده است و به صورت کاملا رایگان عضو میپذیرد و باثبت نام در این سایت  قادرید تا یک محصول رو به رایگان دریافت کنید.نکته‌ی جالب محصولات متنوع و جذاب سایت است که از جمله مهمترین آن‌ها Apple iPhone است!! در این سایت انواع گوشی موبایل از محصولات Apple، Nokia، Motorola، Samsung، LG , Sony Ericsson و همچنین انواع MP3 Player ها و کنسول‌های بازی (Xbox, Play Station 2,3 , Psp)و... موجود است

توصیه می کنم که حتما در این سایت عضو شوید. مثلا تنها با 17 امتیاز، یک کنسول کامل xBox360 رو میتونید بگیرید، یا با 38 امتیاز، یک apple iPhone 16GB و یا با 45 امتیاز یک Nokia N96 دریافت کنید! شما می توانید از بین بهترین و متنوعترین محصولات دیگر شرکت ها مانند سونی اریکسون، اپل، سامسونگ و ... نیز جایزه خود را انتخاب کنید در این صورت میزان زیر مجموعه هایی که باید برای آن ها جمع کنید همگی کمتر از این مقدار است! البته به غیر از گوشی موبایل جایزه های دیگری نیز  مثل تلوزیون های LCD، کنسول بازی ( xbox, psp, ...)  و یا mp3 player می توانید انتخاب کنید. این به این معنی که شما می توانید یک ماهه کالای مورد علاقه خود را از طرف خود شرکت سازنده و در منزل خود دریافت کنید!

چه‌طور یک یا چند تا از این محصولات را دریافت کنیم؟
برای این کار بعد از عضویت باید اعتبار مورد نیاز برای محصول رو به دست آورید (هر محصول تعداد اعتبار مشخصی دارد). برای این کار سه پیشنهاد به شما شده: اول اینکه این سایت رو به دیگران معرفی کنید و کسب اعتبار نمایید. دوم خرید محصولات سایت جهت ایجاد اعتبار. سوم کامل کردن پیشنهادهای سایت که معمولا عضویت در سایت‌های معرفی شده (offer) توسط سایت است.

آیا این سایت ایران را هم پشتیبانی می‌کند؟
بله، هم در لیست کشورها نام ایران موجود است و هم اینکه محصولات سایت (منظور گوشی موبایل) در تمام کشورها کار می‌کند. در توضیحات سایت نوشته شده که گوشی‌ها آماده شده برای تمام اپراتورهاست.

اشتباه نکنید چون سرکاری نیست

منم اولش همین فکر رو میکردم تا اینکه رفتم و خودم واقعیت قضیه رو دیدم

شما هم بیاید خودتون بینید

نظرات 4 + ارسال نظر
شاه سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.chashm.blogsky.com

سلام علی آقا من شما را لینک کردم

محمدرضا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ق.ظ http://offlinedvb.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنون که به ما سر زدی

من شما رالینک کردم ممنون میشم ما را با نام آخرین اخبار دانلود افلاین(مجانی) لینک کنید

با تشکر و آرزوی موفقیت برای شما

ایران عکس - فقط عکس پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.iranaks.blogsky.com

سلام دوست عزیز من شما را لینک کردم شما هم اقدام نمایید باتشکر موفق باشی

مرتضی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ http://vb.blogsky.com

سلام
من وبلاگ شما را لینک کردم شما هم من رو با عنوان زیر لینک کن.
حتما به ما سر بزن
موفق باشی
دانلود رایگان سورس کدهای vb6,vb.net

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد